lördag 9 maj 2015

En CAL-tag

Nu har vi avverkat en lyckad konfirmation och ett lyckat 12 års kalas så nu hoppas jag att jag kan få fler tillfällen till att måla och skapa kort. 15 års kalas, kärleksbrev till mannen på vår 15 åriga bröllopsdag, kort till namngivelse mm mm.

Denna veckan är det CAL (clean and landry) som gäller för mig till min inspirations inlägg på Tildas Town.
Antingen CAL (clean and landry) eller FF (Fussy and fansy) i  #154 Tildas Town blog challenge.

Stämpel: Magnolia, www-15 Facebook Edwin
Färgläggning: Distresser refiler och markers
Tag diesen kommer från Die namic





Naturligtvis passade jag på att göra ett födelsedagskort under tiden jag gjorde min tag.

Stämpel: Magnolias, So special -11, Tilda with balloon
Färgläggning: Distress refiler och markers
Poststämpel från Gummiapan.se
Fantage och embossingpulver i guld





Önskar er alla en riktigt skön helg och jag vill passa på att berätta att jag knep en Top 3 placering med min vintage kamera (förra inlägget, Ebbas konfirmations present) Simply Magnolia och en Top 4 placering på Time for magnolia challenge :)
Med de placeringarna ligger Thomas Sabo armbandet tryggt i lådan bak på kameran ;)

Kram Malin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar