lördag 16 juli 2016

Marvelous Magnolia

I veckan fick jag ett meddelande på messenger med frågan om jag ville ingår i deras Design Team. Eftersom jag hoppade av alla mina uppdrag tidigare i år för att jag hade mycket på jobben, kände mig hängig och hittade inte den riktiga skaparlusten och kreativiteten, funderade jag ett tag och sen valde jag att tacka JA till detta äventyret.

Så från och med NU har jag äran att ingå i Marvelous Magnolia Design Team. 
Marvelous Magnolia challenge och denna månaden är det blommor som är grejen. Häng med på en utmaning!


Så här kommer mitt inspirationsbidrag:

Stämplar: Magnolias; Flowers for sale (Sakura -15)och 
Tilda bringing flowers (seaside-16)
Färgläggning: Distressmarkers och refil, 3D lack och vit gelroll penna
Papper: Lana akvarellpapper 300g,  HP GS




Eftersom jag fick både Magnolias summer kit och 6 nya Lili of the valley (LOTV) stämplar i födelsedagspresent kommer det även ett LOTV kort med extra romans <3

Stämpel: LOTV Together Forever
Färgläggning: Distress markers och refiler, klar Wink of Stella och 3D lack
Papper som ovan




Önskar er alla en trevlig helg och tack för att du tittar in till mig. 
<3

Kram Malin


Kommer du till Pysseltagens sommarjippo 31/7 ? Jag och mina vänner kommer vara där och ha lite demo och i augusti så öppnar de åter upp webshopen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar