måndag 20 februari 2017

Skridsko-kort

Idag började sportlovet hos oss i södra sverige, 1 veckas ledighet från skolan för eleverna. För min familj blir det ingen skidsemester i år men jag hör att mannen och barnen smider planer om 2018. Tyvärr så är väl inte skidåkning det som klappar varmast om mitt hjärta men halvdags åkning är ok ;)  

I december gjorde jag ett grattis kort med LED-belysning till vår 16åriga dotter. Och för ett tag sedan fick jag beställning på ett LED-kort till 4åriga Mira som älskar konståkning.  Så här kommer hennes "kort".

Stomme: Chipboard och Cardstock
Fönster: OH plast
Motiv: Magnolia Tilda och Polkadoodles digi
Färgläggning: Distressmarkers  
Papper: Tilda är på Canson illustration 250g och Digin är utskriven med laserskrivare på Pysseltagens 200g akvarellpapper

Övrigt: batteridriven ljusslinga med 12 ljus, fjädrar från fjäderboa, silvrigt papper till skenan, blommor.



Så här ser den ut när den är tänd



Ovan är det Ballerina Tilda från Magnolia och nedan en digi från Polkadoodles



Så nu är det bara att hoppas att födelsedagsbarnet tycker om den lika mycket som jag gör ;)

Ha en riktigt bra (sportlovs)vecka så ses vi kanske snart igen
Kram Malin

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar