söndag 16 april 2017

Studentkort med Malin´s stämplar

Idag har jag bloggdag hos Malin´s stämplar :) och det har jag passat på att utnyttja med student kort. Mitt inlägg och bloggen hittar du HÄR. Kolla in i den bloggen efter bilderna på hela kortet och stämplarna <3



När jag var på Gullbrannaträffen i Halmstad för snart 1 månad sedan satt jag med kortet nedan och testade oxide distresserna tillsammans med distress ink refil/markers. I verkligheten så ser man en enorm skillnad på färgläggningen. Tyvärr är den inte lika markant på foto. Men oxiderna ser mjölkigare ut.



Stämplar: Magnolia:  
Student Tilda with sign (VM16)  (även använt Student Edwin with sign, i Malins stämplars inlägg) och Romantic window (YS11)
Textstämpel: Malins stämplar Student 
Akvarellpapper: Canson Illustration 250g
Färgläggning: Tegel (bakgrunden) och fönstrets gröna färg är färglagt med distress oxide, övrigt med distress ink refil och markers.
Stämpeldynor: motiv: Stazon Ganache (brun) och till text: VersaFine Onyx Black
Övrigt: vit gelpenna, 3D lack, walnut stain att chalka med, 3D kuddar, Vit kortstomme och vit grovmönstrat akvarellpapper som papper ovanpå stämpeln.
Dies: Crealies

Önskar er en fortsatt glad påsk
Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar