fredag 9 augusti 2013

"himma"gjorda bakgrunder

Så har jag ÄNTLIGEN utökat min Magnolia samling. Hmm, jag vågar inte räkna dem.
I måndags flyttade Hula Hula Tilda, Fishing Edvin och Bikini Tilda hem till mig. <3

I tisdags fick de nya bakgrunder och i helgen hoppas jag kunna göra kort av dem. Men först så får jag ta i tu med lite skuggning *ler*



Edvin och Tilda är målade med promarker.

Hula Hula Tilda provmålade jag med distressmarkers, man är ju "hialös"
Den där bastkjolen och blommorna var inte lätta...men jag tränar vidare!! Rom byggdes inte på en dag!
 
Och sist men inte minst. Det roligaste!! På lördag är det dags för 40års gille igen. En "halvskadad" fotbollstränare. Så jag tyckte att denna digistamp var passande, hoppas J också ser det roliga *ler*
 
 
 
Jag får lägga upp helgens kort, här i bloggen nästa vecka *ler*, så ni får se bilderna i sin rätta miljö. Trevlig helg allihop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar