torsdag 1 augusti 2013

Svart & Vitt

I en av FB grupperna i  mitt närområde var det en tjej som har lagt upp en ny utmaning. Och utmaning är rätt ord för mig. Koden var: Svart/Vitt/charm/textstämpel och band.
Jag passade på att sätta fast en vit matt sten och sen svart flinta sten, som ett coolt inslag.

Så här blev mitt bidrag:
Är rätt nöjd faktiskt. Jag fixade det utan motivstämpel ;-)...

Men jag var tvungen att testa måla motivstämplar i "svart & vitt"
Tilda stämplarna i filmstrippsen är målade i gråskalan (promarkers Icegrey 1-5, black) Tilda är målad med distress markers (black soot, med lite pumice stone över)

Är riktigt nöjd med kombinationen filmstripp och mini Magnolia, det kommer att bli fler. Hoppas jag får tid i veckan att göra ett kort av det. Håll utkick!


Psst..jag blev god 2:a med mitt ljus kort <3

2 kommentarer:

  1. Duktiga du. Hm flintastenar???? Du försöker väl inte nalla Olles??? Haha. Kramar mor.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi, har faktiskt en egen liten "stenhög" att pyssla med. Tror kanske inte att han märkt om det försvunnit ngn, om jag låter bli att ta "juvelerna".<3

      Radera