lördag 18 juli 2015

Allting går

Äntligen har vi fått känna på lite varma sommardagar i Skåne. så skönt. Extra skönt är det att i eftermiddags gick jag på 3!!! veckors semester <3 . Denna veckan har jag avverkat 77 arbets timmar. Så nu ska jag njuta!!  Min underbara man håller på att bygga ny altan med trädäck tillsammans med vår hjälpsamma 12åring. Just nu läggs det marksten runt om för att slippa ha gräs mot sidorna. Det blir nog bra när det blir klart, ialla fall så duger det gott till de som ska ha det.

Denna vecka är det " Anything goes" på Tilda Town och jag har passat på att teckna min egen bakgrund denna veckan. Man kan ju inte ha en cowboy utan kaktusar ;)

Stämplar: Lucky cowboy Edwin, både som stor och liten
Färgläggning: Distress refiler och markers.
Dies: TH words







Hoppas ni får en underbar helg. 
Själv har jag några beställningskort att slutföra, men njuta ska jag göra under tiden. Semester :)

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar