lördag 15 augusti 2015

Koll på födelsedagarna

Jag har insett att jag börjar ha noll koll på andras födelsedagar, eller är det så att jag prioriterar annat i hjärnans RAM-minne?

Denna veckan är det "något nytt" som gäller på Tildas Town så jag valde att göra min inspiration till detta tema, genom att klä en ny födelsedagsbok. En bok med månader där jag kan skriva in födelsedagarna på viktiga personer ;) <3

Stämplar: 
Magnolia;
www-15 Follow me Tilda,  
Little Circus Moscow -13 - Prima Ballerina Tilda

Text stämplarna vid bilderna:
Svenska Text stämplar

Text stämplarna på tagsen:
Gummiapan.se

Papper: Maja Design

Färgläggning: Distress ink refiler och markers




Så här ser boken ut inuti. 


Eftersom boken kanske inte alltid ligger framme så valde jag att inte dekorera den med något som sticker ut, som kan falla av. Så lite "Clean and Simple" blev det allt ;)



Trevlig helg och hoppas att du också kan njuta av fint väder.
Kram Malin


Måste passa på att visa er min nya planeringsbok som jag ska/kan ha på jobbet. Man blir ju inte yngre direkt ;)
Bakgrundspappret är stämplat med olika Gummiapan stämplar <3





Dax att påbörja hösttermin -15, på onsdag kommer eleverna 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar