onsdag 9 december 2015

Födelsedagskort

Idag blir det födelsedagskort i bloggen.
2 av mina väninnor har fyllt år, så jag tänkte visa er deras kort.

Ingrid fyllde 70år för ett tag sedan och detta kortet bloggade jag hos Gummiapan den 21/11

Stämplar: Magnolia och Timholtz
Färgläggning: Distress refiler och markers
Dies: Joy fönstre dies
Textstämplar: Gummiapan.se





Barbro "svenskatextstämplar.se" fyllde 55år i dagarna, och till henne gjorde jag ett kort som kallas "never ending". Man kan hålla på att vika upp kortet så länge man orkar.

Stämplar: Magnolia med marin tema
Färgläggning: Distress refiler och markers
Dies: Crealies cirkel
Textstämplar: Gummiapan.se

Framsidan

 Första vikningen

Andra vikningen

Tredje vikningen som är "sista"


Jag har hittat några nya stämplar, de finns hos Skapar Källarn,  och är bara så underbar. En digi kostar 10kr. <3 <3 <3



Perfekt nu när min "minsta" kusin är höggravid och den "nästminsta" har en pojke som snart blir 1år. Så underbara <3 Enkla och roliga att färglägga <3
(jag vet att det heter yngsta)




Ha en underbar vecka och snart tredje advent.
Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar