tisdag 15 augusti 2017

Julkort hos Marvelous Magnolia

Idag är det min tur att inspirera hos Marvelous Magnolia och Anything goes, och det har jag valt att göra med ett julkort. ...jaja, jag vet att det är augusti månad.



Jag har använt:
Magnolia - Tilda with little Rudolf  AH16
Färgläggning - Huden är med distress ink, resterande med distress ocider. Håret har efteråt fått lite streck av walnut stain marker
Papper - Canson illustration 250g
Designpapper - gammalt Maja Design julpapper
Blommorna har jag gjort av foamiran.
God Jul (merry christmas in swedish) är stickers 




Hoppas att du hänger på utmaningen. Allting går bara man har en magnolia motivstämpel med.

Önskar dig en jättebra dag och tack för att du tittade in.

Kram Malin

I söndags så gjorde jag ett inlägg här i bloggen med två andra julkort. Är du nyfiken på att se dem så klicka HÄR.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar