fredag 1 september 2017

Med charm kommer man långt

Idag är det September. Om 3 månader börjar julkalendern och jag har nästan precis börjat jobba på höstterminen. Jaja, hur mycket man än vill så kan man inte stanna tiden.

Idag är det jag som inspirerar på Simply Magnolia med temat charm. 
Jag har valt att göra en form av tittskåp/shadow box


Jag valde att ta bilderna utan personliga uppgifter. Men på sista bilden så har jag skrivit till lite (i datorn) för att visa hur de ska se ut.

Jag har använt:
Magnolia stämplar - Baby Edwin, Napoleon the cat och Nallen
Färgläggning: Distress ink refil och markers
Papper: Canson illustration 250g

Tim Holtz woodgrain cardstock
Maja design papper- baby

Dies: Joy-fönster, TH-ballong, Marianne design-kaktus i kruka
Charm: Fotboll och dinousar
Övrigt: 3D lack, 3D kuddar i olika tjocklekar och lager på lager, bokstavs stickers, cardstock till klossarna, brads och öljetter till knopparna på lådorna,  pappersband till ballongen och vimplarna, vimplarna kommer från det utstansade i fönstret.

Ramen är IKEA Gunnabo (utgår inom kort, såldes för 9kr istället för 29kr i augusti)





Ett kort som blev en tavla, som kan både stå och sitta på väggen.
Hoppas du hänger på i utmaningen, för en charm har du säkert i dina gömmor.

Passar på att önska en trevlig helg och tack för att du tittade in.

Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar