söndag 5 januari 2014

Jag var på Pysseltagen innan nyår och då hittade jag, Kaisercrafts 3-D wall art, som jag bara älskar.
Projektet blev en tavla till mitt pysselrum, med dekorationer som hör rummet till...magnolia, Utee, penslar, spets, jute, skruvar, brads, blommor, charms, papper ...  Åsså 2 spelkort; klöver symboliserar tur och hjärter ess står för kärlek.
 
I julklapp fick jag en surfplatta som jag kan ha när jag pysslar (bland annat) men i gengäld blev jag av med den bärbara datorn till äldsta dottern, som i gengäld köpt en externhårddisk (1000Gb) i mellanskillnad mellan bärbar och stationär dator. Hängde ni med?  Jag kan inte ligga i sängen och blogga mer, om jag inte frågar tonåringen snällt <3
 
I surfplattan fanns lite bildredigering...så jag har lekt lite.
 
 
 
 
 
 
 
 
Så här ser den ut i verkligheten när den ska sitta på väggen.
 

2 kommentarer: