lördag 8 november 2014

Utlottning av mobilskal

Idag är det dags för mitt inspirations bidrag till  Tildas Town "Anything goes" och vad passar bättre än ett mobilskal till en Iphone 4/4s? ...det är väl verkligen "anything goes"


Jag valde även att göra ett i ljusblått skal (Iphone 4/4s) med Tilda ur senaste "Waiting for christmas" kollektionen och Detta tänkte jag lotta ut här i bloggen :)

Det ända du behöver göra är att:
*Bli följare av min blogg
*Skriva en kommentar i detta inlägget

Jag kommer att dra en vinnare lördagen 15 november kl 12, så under söndagen (16/11) kommer det upp här i bloggen vem som vunnit. Jag kommer då be vinnaren att maila mig sin adress så jag kan skicka skalet till vinnaren.

Blir det många som är med så får jag kanske offra även tomte-skalet ;)
Obs! Det är skal till en Iphone 4/4s





Allting började med att jag gjorde skalet nedan, inför min "Make n´take" med Chalk Paint färger från  Pysseltagen (märket heter Americana Decor Chalky finish) tillsammans med bildöverföringslacken och vaxet. Det står att man kan måla på allt och skalet nedan har jag verkligen utsatt för prövningar i byxfickan med mynt och nycklar under drygt 2 veckor, och det är lika fint fortfarande. Naturligtvis hoppas jag att den/de jag lottar ut håller lika bra, men man måste också ha i tankarna att man inte ska rispa etc på dem. De är handgjorda <3  
Skulle du vilja beställa mobilskal så är det bara att maila mig på: familjenwiberg@hotmail.com 


 Ha nu en underbar helg allesamman. Själv ska jag njuta av att se sonen tävla i simning och se dottern coacha sitt innebandylag tillsammans med sin pappa (E har skadat sitt knä (genetiskt) och håller just nu på med rehab).Och glöm nu inte bort att det snart bara är en månad tills julkorten ska skickas ;) Är det någon som vill ha min adress?

 Kram Malin
























21 kommentarer:

  1. Underbart vackra skal!
    Yes, jag vill gärna få äran att vara med i din tävling och chansa på att vinna!!!!!
    TACK!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Jag är också med =) Otroligt fina skal och sen är ju dina skapelser så himla söta=)

    Kram Susan

    SvaraRadera
  3. Malin, these phone covers are gorgeous!

    SvaraRadera
  4. Wauh such a beautifull idea perfect

    SvaraRadera
  5. Klart jag vill ha ett skal... har ju terrat dig i flera dgr nu.... hehe

    SvaraRadera
  6. This is so amazing. I just can't believe it. Last week I got a new mobile phone from my boss but I have to buy the shell myself and now you've got a candy. Off course I will take a chance of winning this lovely shell. My colleagues will be so jealous if I should win this lovely shell. Hugs Carla!

    SvaraRadera
  7. Oj vilka fina skal! Vilken tur att jag har en Iphone 4 känner jag. Lägger in dig i min feedly där jag följer andra pysselbloggar och hoppas på tur i utlottningen.

    SvaraRadera
  8. This is so so beautiful, I am in love with the Magnolia shell. So love to take a chance to win. Mine is a Iphone 4s.
    Hugs, Ellen

    SvaraRadera
  9. Så underbara!!! Jag följer din blogg och vill gärna vinna eller köpa ett skal...kan jag beställa här av dig. Kram Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Inger! Skulle du vilja beställa så glr du det lättast på min mailadress: familjenwiberg@hotmail.com

      Radera
  10. Woooowww Malin... This is absolutely amazing!!!! I love them! Wish I have one for my phone!!
    You amaze me with them!!
    Hugs, Barbara GR

    SvaraRadera
  11. Så fine de er. Har tittet litt videre I bloggen din. Du er fantastisk flink.

    SvaraRadera
  12. Men så alldeles galet fina dina skal är, håller tummar o tår för att jag har turen på min sida! ;-) Lycka vore att ha en telefon med ett så charmigt skal!
    Följer din blogg gör jag också, tack för all härlig inspiration du delar med dig av o tack för att du så generöst lottar ut ett av dina fina skal<3
    Glada novemberkramar, Monica

    SvaraRadera
  13. Blir ju helt klart sugen på att beställa ��

    SvaraRadera
  14. Klart jag blir följare!!!! Gud så fina skal!!! :)

    SvaraRadera
  15. Åh så fina skal du gjort, och vilken tur att jag har en 4S för då kan jag ju vara med och tävla om skalet. :)Jag har lagt till mig som följare....

    SvaraRadera
  16. VINNARE ÄR.....THERESE.
    lottningen gjordes så här: kommentarerna numrerades 1-16, maken fick välja en siffra där emellan, och valde nummer 15....vilket är Therese.
    THERESE kan du maila din adress till : familjenwiberg@hotmail.com

    Tack för alla fina ord och att ni deltog, kram Malin

    SvaraRadera
  17. Hade ej denna mobil men följer din blogg ändå 😀 kram ingela

    SvaraRadera
  18. Drattans det var ju ämnat till mig... haha... Jaja vad är väl en bal på slottet.... Gattis Therese! Jag e inte ett dugg avis....

    SvaraRadera
  19. TACK TACk TACK....vad glad jag blev att jag hade turen!!!!

    SvaraRadera