tisdag 18 november 2014

Vintage adventsljusstake & julkort

Yes, Tisdag igen och min blogg dag på Pysseltagen...och 5v och 1 dag till julafton. Så idag passar jag på att bjuda på en super enkel adventsljusstake för små blockljus i lite Vintage stil. Kolla in på Pysseltagen på hur jag gjort :) och vad som behövs.




Jag har passat på att göra några sådan här burkar som jag ska sätta hyacinter i framåt jul. Ett billigt tips som värdinnagåva när man ska bort i jul. Pysseltagen har super fina cellofan/"plastpåsar" som man kan sätta ner dem i.


Jag har även uppdaterat på FB-sidan Skapat med Gummiapan med ett julkort som är liftat av magnolias duktiga DT tjej Camilla SB...mindre än en månad till julkorten ska skickas.


Ha en super bra vecka och hoppas ni massor av tid att pyssla nu inför jul, så ses vi nästa vecka :) tipp tapp tipp tapp...
Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar