onsdag 4 februari 2015

Bok-kort

Bättre sent än aldrig. Tyvärr har sjuka barn fått mig att prioritera annat än bloggen just nu. Just nu har vi en del snö i södra Sverige så jag måste passa på att visa er några vackra bilder som jag tog en morgon på väg till jobbet. Det sköna är att vi inte har det så kallt. Utan när dessa bilder togs var det bara -1 cellcius grad. 




Så idag blir det ett gäng altrade "böcker" (det är en ask). 
Denna veckan är det Frezzin Season som tema i  Tildas Town. Än har du några dagar på dig om du vill vara med i tävlingen. Skulle du fattas några magnolia eller bara är sugen på shopping så måste du kolla in på Tildas Town webshop, för än är dollarn låg :)



Stämpel: Tilda Ski Star
Text stämpel: Gummiapan.se Vinterhälsning
Färgläggning: Distresser


Här kommer lite mer inspiration:
Grattis på födelsedagen

Sonens beställningskort till Valentine


Dotterns bok, för att mamma gör en till mig om jag vill ha en :)


På bok ryggen står det: Ibland är jag snäll 
Jag tyckte nog den titeln var roligare än vad hon gjorde.

Vill önska er alla en underbar vecka. I helgen kommer ett inlägg med samlade kort som ej bloggats under januari. Hoppas ni tittar in då.

Kram Malin

7 kommentarer:

  1. wow... helt underbara böcker !!! Du kan ju det !!!!

    SvaraRadera
  2. underbara böcker och fin a vinterbilder

    SvaraRadera
  3. Vilka super vackra böcker du har gjort 💖

    SvaraRadera
  4. Beautiful and amazing book.
    Urška

    SvaraRadera
  5. Helt underbara bokaskar! Vacker färgläggning och så läckert dekorerade!

    SvaraRadera
  6. Åh Så Nydelig!!. Vakre bøker du har laget!!.. Å så Flott du fargelegger!!.. Utrolig Lekkert!!..
    Den Tildaen på ski er Helt Fantastisk Fargelagt.. Nydelige Farger og Fantastisk skinn i hår og klær.. Utrolig Flott.. Den embossingen du har gjort med with love var Utrolig Stilig!!.. SuperLekkert!! Du er Dyktig!!.. både med Farger og Design!!..

    SvaraRadera
  7. Tusen tack för alla fina ord <3
    Thank you so much <3
    Hugs Malin

    SvaraRadera