söndag 29 mars 2015

Fortsättning på modell järnvägen

Idag tänkte jag uppdatera sonens och mitt modelljärnvägsbygge.  Jag är tacksam att ingen har filmat mitt försök till att montera parkbänkar, husvagnar, trädgårdsmöbler i skala 1:87. Det är en del ful ord som hoppat ur munnen. Är ännu mer imponerad över att det är många gamla gubbar som håller på med modell bygge.

Här kommer lite uppdatering sedan sist, häll till goda och se det som inspiration. Annars får du titta in en annan dag för att se några kort eller annat kul.
Vi har många projekt kvar. Olle målar smådjur och gubbar, montering av hus, byggnader, tillbehör.
Mitt stora projekt är bakgrundsmålningen av ett landskap med bland annat hus, Så vi får se när nästa uppdatering blir. 

Bildbombning:

















Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar